3.7.09

2009 İSMEK KURDELE NAKIŞI **2**











9 yorum:

Moonish (moonsun) dedi ki...

Oyyy neler de yapiyorlar ben su son resimdeki sete bayildim :)) Kocaman opuyorum seni Sutlum benim :)

Nilüfer dedi ki...

Canım bunlar ne kadar güzeller yaa, sende git bu kursa vaktin varsa, bayıldım ya bunları satıyorlar mı acaba?gerçi bunlara fiyatta biçilmez..
Mutlu bir hafta diliyorum sevgiler..

Nur dedi ki...

MoonSun canım benim,
hakikaten çok güzeller çoook öptüm sütlümm seni.

***********************************

Nilüfercigim,
hamarat hatun aklımı çelme :)
Ordaki bazı ürünler satılıktı öyle güzel şeyleri satıyorlardı ki, ben kesinlikle kıyamazdım inan..
Birdaha ki sene mutlaka git sergiye ve satılanlara bak bana hak vereceksin.
MUCK.

Stil Direktoru dedi ki...

Valla gerçek el emeği bunlar şeker. En kısa zamanda senin temayla ilgileneceğim güzelcim.

Nur dedi ki...

Sitil direktörümm,
canım nasıl emekli işler degil mi?
Tema işinide dert etme olur mu vakti zamanı gelince yaparsın işte düşünme :)

Nilüfer dedi ki...

CANIM CEVABINI ALDIM;)VALLA BENDE KIYAMAM AMA BENİM İÇİN İYİ OLUR:)) BENCE SENDE GİT VALLA, SENİN ELİNDEN BİR GELİRKİ BUNLARDAN DAHA GÜZEL OLUR SENİNKİLER EMİNİM..
KIZ KARDEŞİM NİŞANLI İNŞALLAH SENEYE ZİYARET EDELİM ORALARI, AMA GÜZELİM SENİN HABERİN OLURSA BANA HABER ET OLURMU..
KOCAMAN ÖPÜYORUM SENİ SEVGİLER..

Nur dedi ki...

Nilüferciğim,
tamam canım ben sana haber veririm mutlaka.

Tatlı Tuzlu Anılarım dedi ki...

nurcum bak sen örtüdeki ayrıntıları istiyosun diye kırk takla atarak çektim örtünün çiçeklerini :D

Nur dedi ki...

Canım benim inan gördüm kesinlikle gözümden kaçmadı ama yorum yazarken aklımdan cıkmış :)