13.7.09

Fulyanna Ve Yosunbuka Keyifli Hobilerden bekleniyorsunuz :D


Canlarıııııım Fulyanna ve Yosunbukamm ben sizi kırmadan hediyemi peşin peşin yollayayım sonra birara kırarım sizi artık :D
Şaka şaka ya siz istersinizde ben yapmaz mıyım?

Ya buarada canım yosunbukam bende sende öyle bir durum sezinliyorum uzun zamandır ama neyse o kırgınlıgın sebebi iyice unutalım ikimizde oldu mu? :D Önümüzdeki maçlara bakalım canım doktorum :)

Hemmen adresinizi bırakın bana keyiflihobiler@yahoo.com
Birde renk seçin üstten canlarım, yalnız güllerin kırmızı gibi görünenleri kırmızı değil çok güzel bir pembedir. O kurdeleyi dün buldum biride soft pembe alt posttaki ayracın rengi...
Hadin bekliyorum öğleneden sonra evde yokum hemen adresinizi atın emi..
MUUUUUUUCK..

10 yorum:

Tatlı Tuzlu Anılarım dedi ki...

Çok güzel olmuş şeker ellerine sağlık :) bende gördüm bu kurdelalardan hıobi land de :) bi ara gider alırım artıkın :D zaten keçe de alcam :)

fulya dedi ki...

Olleeyyyyy :D

sevinçten dilimi yuttum valla sölicek şey bulamıom dur adresimi yollıyım :)

pembe olabilir senin güzel gönlün hangini isterse onu yolla hiç farketmez yeterki hatıran olsun

Nur dedi ki...

Ayşecim,
teşekkür ederim canım da hobiland neresi ve keçeyle napıcaksın beni böyle merakda bırakıp nereye gidiyosun ? :)
Buarada telli kurdele diye istemeyi unutma oldu mu canım.
Mucck

Nur dedi ki...

Canııım Fulyacığım,
aldım adresini minik kuşum, bazen yahoo sorun veriyor herhangi bir durumda keyiflihobiler@gmail.com dan da olaşabilirsin.
Gözün yolda olsun tatlım öptüm yanaklarından.

Stil Direktoru dedi ki...

Tatlım ya hediyemi almadan siparişe geçeyim. Takılarımda kullanmak için gül alacağıma sen bana renk renk sadece gül ama sapına gerek yok yapsanda satsan ne güzel olur bak. İnan elalemden alacağıma senden almış olurum ne dersin bebek.

Nur dedi ki...

Canım ya iyide ben bu satma işini ömrümde hayatımda asla beceremem inan şu şu fiyat bu fiyat diye isteyemem heleki he senden.
Yalnız sen söylemeden ben zaten sana küçük bir kutu dolusu renk renk çiçekler yaptım :)
Gönlün temiz diyorum sende bunu biliyorsun birde çok şanslı oldugunu düşünüyorum, bak aklından ne geçiyorsa gerçekleşiyor istediğin gönlünden geçirdigin çiçeklerin hepsi sana gelecek birkaçda yaprak hazırlıyorum şuanda, işlerimin hepsini bitireyim eline ulaşır sakın gecikirse posta kusuruma bakma..
Buarada bak tatlım yaptıgım çiçekleri burada aşamalı anlatıyorum hepside çok kolay üstelik sende yapabilirsin eminim buna...
Bir denemeye ne dersin :)

Adsız dedi ki...

nurummmm geldim amma ben telli kurdele aldım bugün fırsat bulup yapacağım inşAllah..teşekkür ederim canım ince düşüncen için..bi de bu aralar ben epey göçebeyim evin yolu ramazan da görünecek:)
gerçekten çok güzel olmuşlar ellerine sağlık canım..

Tatlı Tuzlu Anılarım dedi ki...

Hobi land o telli kurdeladan tut ta boncuğa pullara kasnağa kumaş boyasına yani hobi için ne varsa hepsinin bulunduğu hobici cenntei bizim evin orada bigün çay içmeye gelde beraber gidek :D

keçeyle güzel şeyler dikmeye çalışıyorum canım :) ama henüz sadece denemeler ortaya bişey çıktığı yok :) geçen günde kırkyama yastık yaptım ehe ehe :D ne zormuş o ya uzaktan göründüğü gibi değil.He bi de aşçu şapkası yaptım :) canım sıkılıo evde napaım :) mucx

Stil Direktoru dedi ki...

Canım benim yaa! Sen ne tatlı bir hatunsun zaten sesinden de belliydi bu :) Demek öyle diyorsun ne güzel o zaman, her istediğimi veren yaradana kocaman şükranlarımı sunuyorum. Ben denerim ama emeğin senin satış olsun ki sana da faydası olsun diye düşündüm :) Çok teşekkürler tekrardan zxarifim benim. muck

Nur dedi ki...

Edamm,
Teşekkür ederim canımın canı.
"Mevla neylerse güzel eyler" hayatta hiçbirşey tesadüf değildir derler...
Bakalım bizi daha neler bekliyor :)