31.7.09

Bir Piknik Bir Kitap

Arkadaşlar Sevilim bana piknik organizasyonu için bir yazı göndermiş bende buradan gitmek isteyenlere duyurmak istedim.

Geçen yıl kışın yapılan davete katılmıştım orada tanıştığım tüm herkesi çok özledim, ayrıca tanışmayı planladığım birkaç kişi daha var fakat benim bu sene katılıp katılmayacağım durumu tam bir muamma bir öncekine mutlaka gelicem deyip gidememiştim artık işi Allaha bıraktım.

Buarada buluşmaya giderken, ya ben orda sıkılırım bilmem ne gibi sıkılgan senaryolar üreterek gitmiştim ama Sevil öyle tatlı dilli, öyle enerjik bir insan ki şuna garanti veriyorum onun yanında imkanı yok sıkılamazsınız..

birdemliksohbet

Gelelim Sevilimin duyurusuna:

Artık geleneksel olan İSTANBUL BULUŞMALARIMIZ’a bir yenisini daha ekliyor ve bu seferde bir piknik düzenliyoruz.
Gelmek isteyen tüm arkadaşları ve seni aramızda görmekten mutluluk duyarım.
Tüm dostlar davetlidirler .Sadece bana mail yolu ile 11 agustos tarihine kadar bilgi aktarımında bulunmaları yeterli olacaktır.
Mail :birdemliksohbet@hotmail.com
Buluşma yerimiz BEŞİKTAŞ YILDIZ PARKI olacaktır.
16 agustosta 10:00- 16:00 arasında bu mekanda sizleri ağırlamak istiyoruz, gelmek isteyen arkadaşlar lütfen tarafıma isim soyisim ve telefon olarak mail adresime mail atmalarını rica ediyorum Sevgiler http://birdemliksohbet.com



Buda benim yeni kitabım Nermin Bezmen "Bizim gizli bahçemizden" yalnız iki tane aldım biri kendime diğeri bir arkadaşıma, inşallah okumamıştır daha önce hislerime göre okumadı diyorum ama bakarsın yanılırım yok yok inşallah yanılmayacağım...

Kitabı Nazlı ablanın önerisi ile aldım. Okumak için sabırsızlanıyorum ama en son aldığım kitaplardan sonuncuya başladım biraz ağır ilerliyor e benim kitap okuma seramonilerim de malum o yüzden bitmesi uzun sürecek biliyorum, sıkılırsam arada buna başlarım biraz onu biraz bunu okurum :D inşallah sonucunda hepsini birbirine karıştırmam.

1 yorum:

zarpandit dedi ki...

ya sende bnm gibi al kitabı evde bulundurculardanmısın nesin bal böcüğü :)