25.7.09

Şifon Yaprak İle Nilüfer Çiçegi Yapımı

Nilüfer Çiçeği







Nilüfer

Fahriye hanım isimli bir hanım, yenilediğim şu limonluğun ağız kısmına taktığım kurdelenin ismini ve nerede bulabileceğini sormuş.
Fahriye hanım ben bu kurdeleyi çoook uzun zaman evvel bir tuhafiyeden metresini 50 kuruşa almıştım :) kadının elinde kalmış ve metresini 50 kuruşa satıyormuş, normal fiyatı 1.5 lira filan dedi. Pek güzel renkleri yoktu ama kaçmazdı yani 50 kuruşa hemen kaptım tabi :D



İsmini ise inanın bilmiyorum yalnız canım Edim Stil Direktörüm ona şifon yaprak demiş şimdi bende gidip sorayım ve burada onunla 3 farklı yere takıp kullanabileceği süpper bir takı yapmış ve sanırım kurdele satan yerlerde sorarsanız size yardımcı olurlar.



Ben bunu aldığım zaman bir arkadaşıma gönderdiğim hediye paketinin üzerine yapıştırıp süslemiştim bol buldum ya :D
Kullanımına göre eğer yıkanacak bir şeye takacaksanız hayalet ipimizle sadece elinizde kurdeleyi sararak dikebilirsiniz, eger benim gibi bir kutu üzerine takmayı planlıyorsanız silikontabancası ile elinizde sarıp sarıp yapıştırmanız yeterli olur :)
Kolay gelsin..

21 yorum:

kalinka dedi ki...

iyi günler canım .geçmiş olsun dileklerin için çok teşekkür ederim.sanada geçmiş olsu bu sıcakta da grib hiç çekilmez umarım hafif bir şekilde çabucak geçirirsin.nülüfer çiçeğin çok güzel olmuş canım.kendine iyi bak.

Moonish (moonsun) dedi ki...

Oyyyyy sutlum bu harika olmus :)) Ellerine saglik, dokturmussun yine :))

özlem.asuman dedi ki...

Selam blgunu izledim.Hepsi harika çok güzel olmuş elerine emeğine sağlık sevgiler..

Nur dedi ki...

Teşekkür ederim arkadaşlar..

Carolina Nogueira dedi ki...

I enjoy your posts!! Beautyful!!
Congratulations!!
Kisses

Nilüfer dedi ki...

evet evet nilüfer çiçeği bana çok benziyor:))canım senin ellerine sağlık marifetlerine hayranım ya maşşallah..
bu arada mücver yaptınmı? canım sen benim tarifimi dene bak memnun kalacaksın, kabakla havucun suyunu sıkarsan sulanmaz ve karışık baharat (urfa baharatı)kullan çok lezzet veriyor..
sevgiler arkadaşım, mutlu pazarlar diliyorum...

Kıbrıs Mağduru dedi ki...

Selam canıms eni mimledim. Sorular için bloguma bekliyorum sevgiler

Nur dedi ki...

Dear Confraria,
Thank you :)

***********************************

Canım Nilüferim dün markete gittim kabakların başına vardım ya bişey yapıcaktım bundan ama ne ne ne diye düşündüm almadan eve geldim benim jeton düştü :) en kısa zamanda deneyecegim kuşum yalnız o baharatı bulabilir miyim şüpheliyim...

***********************************

Ewcimenciğim,
canım benim lütfen bana kırılıp darılma, sakın kişisel olarak da düşünme canım, ama bazı nedenlerden ötürü uzun zamandan beridir mim yazmıyorum hayatım.
Yalnız beni düşündüğün için çok çok teşekkür ederim canım öptüm seni yanaklarından.

Stil Direktoru dedi ki...

E kuzu bulmuşsun işte yaprağı bende beyaz bulamadımdı, sağol canım beğenmene sevindim. Canım hazır satılan birşeydi bu pembe, siyah ve su yeşili 2 metre kadardı. Hatta devamı varsa getirin dedim pazarcı adama :( Bulursam sana da alırım söz. Bu arada intikam videosu Ömi2nin arkadaşının GİTTİ GİDİYOR için yaptığı viral reklammış : ) Ama kız süper oynamış fikir verene de kıza da helal olsun.

Nur dedi ki...

Ediciğim canım benim bu yaprağı aradığımımı söylemiştim canım sana hatırlayamadım inan öyle birşey söylediğimi.
İnan ben bunun ne olduğunu bilmeden aldım :) adını senden öğrendim (şifon yaprak) teyit için sana sordum sadece kuşum benim..
Affına sığınıyorum canım benim ama inan anlayamadım ne demek isteğini.

Tatlı Tuzlu Anılarım dedi ki...

bende gördüm bunu hobiland de yahu bu ne işe yarar ki acep fln filan die düşündümdü ne hoş bişey olmuş yaa şifondan bi
masaörtüsü dikiceksin köşesinede böyle bi nilüfer ayyy pek şık olur valla

ellerine sağlık nurcumm :)

mucx

Nur dedi ki...

Ayşeciğim,
ya öyle güzel bişeyki ne yaparsan yap yüzünü kara çıkarmaz :D puf puf.

Sevil Şahin dedi ki...

kız şeker sey yerim seni ben bir insan bu kadar guzel anlatabilir balım ya ben seni çok özledim bak sayfana her gelişimde ya bu kızı cok özledim ne zaman görüşcez diyip durur oldum bak soınra davetiye yollucam sana ama sunu bil balım 16 agustosta pikniğime davetlisin ona göre oı gun ne yap et gel bak harika süprizlerde olacak ona göre bekliyorum tamammı
öpüldün ...

Nur dedi ki...

Canım Sevilim inan bende çok istiyorum hepiciğinizi çok özledim kuşum kısmet olursa seve seve gelicem elbette.
Öptüm yanaklarından balıııım.

cafemis dedi ki...

günaydın arkadaşım,senin ve tüm ümmeti muhammetin duaları kabul kandili mübarek olsun

GeCe dedi ki...

buna bayıldım ama şöyle de düşündüm bundan harika gelin saçı süsleri olur bir yastıkta buna benzer el yapımı ürünler yayınladım etsyden alıntı ama insanlar türk tasarımcı arıyorlar böyle saç süsleri taçlar tokalar yapsan ben de orada yayınlasam

bir de bebekler için bantlar yayınlamıştım böyle kafaya takılan, bir bant ve aynı böyle tüllü koca bir çiçek ondan da sormuşlardı

Nur dedi ki...

Gececiğim,
bu düşünceler çoktandır aklımda senin fikirlerin de çok güzel canım çok teşekkür ederim ama şu günlerde taşınma derdim çıktı büyük ihtimal ramazan içi veya sonu gibi olacak.
inan öyle üzülüyorum ki gideceğim yer neredeyse şehir dışı benim malzeme alacağım, bulacağım hiçbiryer yok orada zaman ne gösterir bilmiyorum ama inşallah bu işlerden kopmak zorunda kalmam diye umud ediyorum.

selda dedi ki...

merhabalar emeğinize sağlık. bunu nasıl yaptınız yani nasıl öyle hal aldı. yaparken o nilüfer çiçeği nasıl oldu anlatırmısınız ühüü

Nur dedi ki...

Seldacığım,
çok kolay bak altta da yazmışım "bir ucundan elinle kıvırarak dik veya benim gibi silikon tabancasıyla yapıştır " canım :) Çok kolay yeterki bu metre ile satılan şifon yapraklardan bul.
Sevgilerimle.

Adsız dedi ki...

selam ismim gülcan karadağ izmirde yaşıyorum ve halk eğitim kurdela nakışı ve tel kırma kurslarına devam ediyorum...nilüfer formunuzu beğendim ..yatak örtüsü yapmak niyetim var fakat o kurdelayı nasıl bulabilriim bana yardımcı olursanız mutlu olurum ...

Nur dedi ki...

Gülcan hanım,
inanın izmirde nerde bulabilirsiniz hiç bilmiyorum tuhafiye gibi yerlere sorabilirsiniz sanırım..
İstanbulda ise ben Eminönüde metresini 1.75 e görmüştüm benim aldığım tuhafiyede ise var mı gerçekten bilmiyorum uzun zamandan beridir gitmedim.
İsterseniz müsait bir zamanda sizin için burada araştırıp İzmire gönderebilirim.
Bana keyiflihobiler@hotmail.com mail adresinden ulaşabilirsiniz.