30.6.09

Seramik Boyama Çerçeve


Ayşe Kulin'in Vedasını bitirdim, kitabın sonlarına dogru Mehpareyi çok sevdim her satırını içim burkularak okudum.
Elif Şafak'ın Aşkını ise yarıladım sayılır ve çok çok çok sevdim.
Elimdeki yarım olarak bekleyen 3 adet işi bitirdim ve gönlümden geçenlere teslim ettim.

Hızıma bakınız ya harbiden coşmuş durumdayım, coşmak derken küpelim bir coştu pir coştu. Mübarek böcüklerdense zerre kadar eser yok. "Hay arapsabunu sen nelere kadirsin" diyesim geliyor da Rabbimin zoruna gider bilirim.
İşte buda bitirdiğim şeker şeyler..
Yapımını anlatmama gerek var mı acaba? Neyse kestirmeden anlatayım.
Zeminin de inci beyazı renk kullandım çok hoş bir renk sedefli gibi sanki, sonrada kafama göre renklendirdim.
Nasılda kestirmeden anlattım gördünüz mü? Artık bu anlatımla siz neler yaparsınız hayal bile edemiyorum :)
Öptüüüümm hepiciğinizi...

5 yorum:

Stil Direktoru dedi ki...

Hem okur hem yaparım diyorsun valla bravo şeker.

Stil Direktoru dedi ki...

Bu arada müjdemi vereyim tema sırası sende. Bana mailden neler istiyorsun şifren kullanıcı adın yaz çalışıcam bu gece yada yarın gece ok.

birsence dedi ki...

yani bu kadar becerikli olmayı nasıl beceriyorsun şekercim yaaaa.maşallah hemde 41 kere...her yaptığın o kadar güzel ve özenliki seni tebrik ediyorum...çok hamaratsın yakın olsakta bana sürtünssen belki banada geçer...öptüm nurcuğum senii...

Moonish (moonsun) dedi ki...

Canim Sutlu Nuuriyem benim sakin birakma okumayi :)) Herkes ask diyince icim gidiyor :)) Bu arada cerceveler ne kadar sik olmus :)) Ellerine saglik sutlum benim :)

fulya dedi ki...

ayy valla çok güzel olmuş :) ellerine sağlık kıs bu arada dün sonuçlar belli oldu katibe olamadım kıs son ana kadar torpil dönmediğini düşünüyordum saf saf ama gördümki katakulle yaptılar :( neyse eylül ayında bida denicem şansımı :)öptm tocaman