22.7.09

Bugün Mutluluktan 4 Köşeyim!!



Sabah sabah inanın hiçbirşey beni böyle mutlu edemezdi ama öyle birşey oldu ki sevinçten zıp zıp zıpladım :) heyecandan kuryeyi kapıda uzunca bir müddet beklettim çünkü nüfus cüzdanımı bulamadım birtürlü kafam gitti resmen yaaa...

Yeni anne Ayşe (Eylülün Tarif Defteri) bana mutfak önlüğü dikmiş iyi mi dostlar.. Bu rengi sevdiğimi söylemiş miydim, yoksa tahminen mi yolladın kuşuuum ama inan çok begendim, yalnız kıyabilir miyim kullanmaya bilmiyorum:)

Ön kısmında çok hoş piliseler var, bağcıklar kurdeleden, yakasındada kurdeleden çiçek ve yaprak var birde çok güzel bir bandanası var oğluşa takıp resimledim.

Çok çok çok beğendim canım hamile halinde emek vermişsin neolur hakkını helal et...

5 yorum:

Tatlı Tuzlu Anılarım dedi ki...

hehe bandanada ne yakışmış bebişe :D maşallah ay nurcum inşallah eteği fln uzun gelmemiştir en çok aklıma o takılmıştı...

lila sevdiğini bilmıyordum gecen kumaşcıda bu desenı ve rengı görüp çok begenmıstım bu sefrkı gidisimde aldım öyle işte

güzel günlerde kullan inşallah :)

helal hoş olsun

Nur dedi ki...

Teşekkür ederim canım benim :D bitanesin biliyor musun? Bitane..

fulya dedi ki...

Hım ne güzel şey hediyeleşmek :)güle güle kullan,yapanın da ellerine sağlık..

Ya varya o resimdeki kız çocuğu kim die bakıyordum Allah seni kahretmeye,oğlanın kafaya ne takmış :D

Sevil Şahin dedi ki...

KULŞUM BENİM GÜLE GÜLE KULLAN
CANIMSIN SEVGİLER
AYSE ABLAMINDA ELLERİNE SAGLIK

Nur dedi ki...

Sevilciğiim,
teşekkür ederim canım benim.