20.6.09

Eminönü Ganimetleri

Güzel ötesi güzzzel bir günden merhabaaa,
Güneş tam tepede yakıyor ama çok seviyorum yaaa varsın yaksın!
Keyfim yerinde canımı sıkan aptal saptal mercimek beyinlileri takıyor muyum? YOOOOOK....

Saldım "güzelim" ben herşeyi.
Evrene pozitif enerjimi yolluyorum ohhh geri aynen alıyorum. Bugün enfes bir deniz havasını içime çekerek aldım balıkçıdan balık ekmegimi sevdigim dostlarla Eminönü ganimetlerini toplamaya gittim :) Tabi balık ekmeklerimizi yerken gökyüzünde nazlı nazlı süzülen martıları unutur muyuz? Onlarıda nasiplendirdik.

Ne güzel ıvır zıvır ciciler aldım kendime en en en çokda silikon tabancama sevindim çiçekçiye;
-"Silikon tabancısı burda nerde buluruz" diye sordum, oda burda var deyince boynuna atlayasım geldi ya tövbe tövbe ama agzım kulaklarıma vardı :D mutluluktan uçtum...
Ya cidden ben böyle minicik şeylere çok sevinirim biliyor musunuz? Ufak bir kalemtıraş bile beni sevindirimeye yeter.

Lafın kısası çok güzel birgün geçirdim bakın neler aldım;


Bunu balkonumun duvarına aldım ama vazgeçtim balkona koymaktan ona kapı kenarında çok güzel bir yer buldum fiyatı 15 lira :)



Oyyy bakın burda kim var hamarat silikon tabancası degil mi bu? Kendilerini 6 liraya aldım

Hemen üstteki çiçekleri ve tohumların tanesini 1'er liradan aldım,

Bunlara ise bayıldım her çiçegin dışında benekli benekli tüller var demedini ise 2 liradan aldım,


Kamyoncugumun taşıdıgı bu kadifemsi dokulu çiçekleri ise 50'şer kuruşa aldım :)




Bu şekker kelebeklerin tanesini de 3,5 kuruştan aldım :)

Neyse canlarım bunların hepsini Eminönü Şarkhandan aldım eger yolunuz düşerse ugramayı unutmayın olur mu?
Bunlarla ilgili planlarım var gibi yakında onları sizinle paylaşmak dilegiyle...
Hepinize en keyiflisinden güzel bir pazar dilerim...

11 yorum:

akasyakokusu dedi ki...

canımmm nur yüzlüm...cicilerine bayıldım..pembe-beyaz olana miniklere bayıldım..
ne cici peçete halkası olurdu dimi.
güle güle kullan yap kullan emi..gösterirsin soonrada..
kemik suyunla çookkk lezzetli olur..bende yaparım..helede tarhana çorbasına çok yakışır..
amma 3 bardak kemik suyu koyarsan 2 bardakta normal su koy canımiçi..o ağırlığını alır okmi..
un-yoğurt-yada yumurta ayarlarsın kıvamını bulur kendi..ben bazen suyunu bol koyar bir etli birde sade yaparım çorbaları..
sende yap oğluşa yarasın şifa olsun..
öptüm canım...kelime oyununa bakıyorum kanal 1.de....müptelasıyım..

Stil Direktörü dedi ki...

Güle güle kullan canım. Yalnız ayaksız silikon tabancası devamlı akıyor bilesin aklında olsun yedek alırsan ayaklı al ben de çok çektim de Bilun'cum ayaklı önerdiğinden beri memnunum. Fişe tak çıkar ısıt yapmıyorum bu sayede.

GÖNÜLDEN ELE dedi ki...

OOO..Çiçeklerine bayıldım,bittim...nasıl çıtır çıotır nasıl güzeller..merakla bekliyorum bakalım neler yapılacak.
silikon tabancanı güle güle kullan canım.bende 6 yıl önce almıştım.elimin altında pek iyi oluyor.geçen hafta sonuda lehim makinesi aldım.
neyse,bende sana ennn pozitif enerjiyle dolu bir hafta dileyip kaçıyorum tatlım.

not:acemi fikrimühim makarna kampanyasını kaçırdı.ama senin için bi ara bi tarif eklerim tatlım.

Keyifli Hobiler dedi ki...

Akasyam,
çorbanı yarın yapıcam verdigin güzel bilgilerin için teşekkür ederim, buarada peçete halkası yapmıcam onlardan herkes aynı şeyi yapıyor çünkü :)
Benimkide çok çok farklı bişey degil ama paçete halkası da degil...
Bakalım görünce begeneceginizi umuyorum :)

***********************************

Sitil Direktörümmm,
Ya inan alırken öyle sevinerek aldım ki önümde akmış silikon tabancasını göre aldım yinede onu inan, ama eve gelene kadar ya niye akıyodu kadının tabancası diyede düşündüm sonra benimde ilk dakikalarda akıtmaya başlayınca jeton düştü neyse canım keşke bir araştırma yapaydım ama birdahakine kulagıma küpe olur bu :)
Teşekkür ettim..

***********************************

Gönülüüüm,
Teşekkür ederim canım ya her hanımın evinde bir tabanca mevcut desene :)
Tarifide beklicem buarada çok teşekkür ederim ilgine canımın içi.

NzlGl dedi ki...

Nurum
hepsine bayıldım. Ne kadar güzeller, ama ben biliyorum ki bunlar senin elinden çıkınca çok daha güzel olacaklar
öptüm canım benim

Ayşe dedi ki...

ah nurcum çok güzel şeyler almışsın bayıldım sınav atraksiyonlarından sonra bende eminönüne bir uğramayı düşünüyorum ne muhteşem biyer dimi alice harikalar diyarı gibi herşey var :)

neler yapıcaksın bakalım merakla bekliyoruz :)

fulya dedi ki...

Kıs Nur ablam ne dicem :)

benim bir blogspot hesabım var ama kullanmıyorum sadece takip ettiğim blogları blog listesine ekledim yazı yazınca biri hemen göreyim die biliyon blogcu takoz :) öle bi özleliğimiz yok.Kaç gündür senin en son sarı çiçekli iğne oyalrını eklediğin bi yazın vardı o durup duruyodu ben de Allah allah diom bu Nur ablam yeni yazı eklemio dedim siteye bi gideyim bi geldim ki yeni yazılar eklenmiş :) orası tutukluk yapmış heralde neyse ya geldim neler neler eklemişin ahşap boyamaları felan ya

ratatoule dedi ki...

öncelikle merhaba yaptığınız herşeyi büyük bir ilgiyle takip ediyorum özellikle bir kaç gündür blogunuzun müptelası oldum sizden ricam bu güzel çiçekleri aldığınız yerin internet adresleri varsa yada ulaşabilirseniz bana vermeniz bu konuda yardımcı olursanız sevinirm muğlada oturuyorum ve böyle şeyler burada hiç yok şimdiden teşekkürler kolay gelsin

Nur dedi ki...

Ratatoule,
Çok teşekkür ederim, çok naziksiniz şimdi yeni aldığım çiçeklerin etiketlerine baktım yani burada gördükleriniz değilde yeni modeller var elimde.
Sizin için bir araştırma yaptım ve site adreslerini buldum inşallah işinizi görür :)
Sevgilerimle.

www.kukcicek.com ve

http://sevginsflowers.com/

ratatoule dedi ki...

siteler ve araştırma emeğin için çok teşekkür ederim siteni gezdiğimden beri evde çeşitli denemeler yapıyorum yaptığın herşeyi çok beğenerek takip ediyorum ve bu kadar başarılı işler çıkardığın için sizi yürekten kutluyorum beğendiğim bazı modelleri kopyalayıp denemeye çalışıyorum(bu arada hırsızlık yaptığım düşünülmesin :)) tekrar tekrar teşekkür ediyorum

Nur dedi ki...

Rica ederim estagfurullah. Fikir verebildiysem ne mutlu bana.
Sevgilerimle.