14.6.09

2009 İsmek 12. Genel Sergisi Ve Pierre Loti Tavsiyesi



Dünyanın en büyük el sanatları sergisi geçen hafta cumartesi günü Feshanede açıldı (06-14 Haziran 2009) ve bugün bu mükkemmel serginin son günü.
Eger el sanatlarına ilgi ve merakınız varsa ve bugün için herhangi bir planınız yoksa mutlaka gezmenizi tavsiye ederim inanın ben dolaşırken yapılan işlere bayıldım ve cidden hayatım da bukadar güzelligi birarada görmedim...

Ayrıca bugün yine Feshan de;
13:00 de Gypsy Jazz gitar konseri,
16:30 Ney Dinletisi de var.

Bugün bakın size nasıl bir gezi planı hazırladım :)
önce serigiyi dolaşın, isterseniz konseri ve ney dinletisini dinleyin, ordan çıkıp 5-10 dakikalık yürüyüşle Eyüp Sultan meydanına yada camiine veyahut Eyüpsultan türbesine bir ugrayın orda soluklanıp birşeyler yiyip içebilirsiniz.
Daha sonrada arabanız varsa arabanızla veya mezarlıkların arasından merdivenle yada teleferikle ki tavsiyem teleferikledir, enfes manzaralı Pierre Loti'ye çıkıp mis gibi Türk kahvenizi yudumlayabilirsiniz...

Bakın burada Pierre Lotideki kafe restorant ve butik otellerin mini bir tanıtımı var. Aslında bir pazar sabahı Cafe Yeşil'de size açıkbüfe bir kahvaltı tavsiye ederim sınırsız bir çeşit söz konusu kahvaltıda birde orda Aziyedenin üstkatını seviyorum...
Biz sık sık gideriz oraya, heleki kafadengi arkadaşlarınız varsa of of of değmeyin keyfinize.

Neyse canlarım biz birazdan dışarı çıkacagız siz bugünü nasıl nerde geçiriseniz geçirin yeter ki neşenizi ve enerjinizi hiiiiç kaybetmeyin mutlu oldugunuz kişilerle birlikte güzel bir hafta dilegimle. Sevgiler...

Not:İsmek sergisine gidemeyenler sakın üzülmeyin ben sergiden birsürü resim çektim Pazartesiden itibaren yayınlıcam...

2 yorum:

LEMAN dedi ki...

imrenıp gıtmek istedim vallahi ne yazıkki ama bayılmamak mümkün degıl çok güzeller şanslısın

Nilüfer dedi ki...

CANIM NE GÜZEL BİR GÜN GEÇİRMİŞSİN, HELEDE EYÜP SULTAN, BİZ ORAYA, HERSENE RAMAZANDA, HER HAFTA SONU GİDERİZ, ELİMDE OLSA GENE GİTMEK İSTERDİM, CANIM MUTLU BİR HAFTA DİLİYORUM, SEVGİLER...