10.7.08

Lütfen Duyarlı Olalım!!!...

EVİNİZDEKİ FAZLA MOBİLYALARI, KULLANMADIGINIZ KIYAFETLERİ, KİTAPLARI VE DAHA PEK ÇOK ŞEYİ VE PEK COK ESYAYI VEREBILECEGINIZ ADRESLERI BILIYORMUSUNUZ?


SIZIN IHTIYACINIZ OLMADIGINI DUSUNDUGUNUZ BIR COK SEYE IHTIYACI OLANLARI UNUTMAYIN...
1. TOCEV 0212 280 25 11

2. ACIL IHTIYAC PROJESI VAKFI 0212 491 06 61 – 534 33 82

3. COCUK ESIRGEME KURUMU 0312 310 24 60

4. KADEV (KADIN EMEGINI DEGERLENDIRME VAKFI ) Beyoglu'ndaki vakif binasinin hemen alt katinda Nahil ismindeki dukkanda ikinci el esyalar satiliyor. 0212 292 26 72

5. www.velimolurmusun. org sitesinden bir cocugun velisi olabilir ve Express Kargo da sponsor oldugu icin ucretsiz gonderim yapabilrsiniz.

6. TAKSİM GENÇLİK VE ÇOCUK EVİ. 13 – 18 yaslarindaki kiz cocuklarinin siginma evi. Herseye ihtiyaclari oluyor. 0212 251 28 18

7. BEYOGLU SOSYAL YARDIM MAGAZASI 0212 251 83 44 ; nolu telefonu arayip adresinizi soylediginizde bir gun sonra evinizden neyi vermek istiyorsaniz alip fakirlere dagitiyorlar.

8. UMUT ÇOCUKLARI DERNEGİ ev esyalarini kabul ediyor. 0212 297 61 05 – 297 61 06

9. TOPLUM GÖNÜLLÜLERİ VAKFI'nin magazasina satilmak uzere hediye edebilirsiniz. www.tog.org. tr

10. TOFD (Turkiye Omurilik Felclileri Dernegi ) 0212 661 08 61

11. Bir ogretmenin cagrisina da kulak verebilirsiniz '' Trabzona bagli Duzkoy Cayirbagi I.O . ogretmeniyim. 600 civarinda ogrencimiz zor sartlarda egtim goruyor. yardimci olabilirseniz seviniriz.'' mesutmevlude@ mynet.com

12.MAHALLE MUHTARLARI da bu tur yardimlari alip dagitabiliyor.

5 yorum:

Adsız dedi ki...

canım benim nur yüzlüm değindiğin konu çok güzel.yüreğine sağlık olsun..
hep çevremde yardım eli uzatacak vede sevindirecek birilerini buldum..zaten yüreğimde hep böyle vakıf gibi yerlere üye olmak gelirdi.ama işte ne biliyim çoluk çocuk telaşından kendi telaşımızdan anca kendimize vede yakın çevremize yetebildik..
umarım birçok arkadaş konuyla yakından ilgilenecektir.
saol varol canım..

bu arada şablon değişmiş.yerleşimde yazı ve renk ayarları var.sayfanın renkleriyle oynayabilirsin.

Adsız dedi ki...

Canım benim minik kuşum teşekkür ederim ziyaretin yorumun için inşallah ilginenler olur, şimdi yaz mevsimi oldugu için kışlıklar kaldırılıyor yazlıklar çıkarılıyor giyilmeyenleri ayıranlara yol gösterici olsun istedim şekercim çok öptüm seni...

Adsız dedi ki...

canım benim dışarı çıktımdı.benim karakız saçının arasına gölge istedi birkaç tutamda boyası gelmemiş.
geri döndük yemeğimde yok bakam dedim hemen çıkam.
yazı boyutunumu büyüttün az gözüme değişik geldi.üst bilgiyi değişmişsin aman pek hoş olmuş.
dur dur gidem sonra gelirim yine:))))

Adsız dedi ki...

Beyoğlu sosyal yardım mağazası gerçekten de ihtiyaç sahiplerini gözünüzle gördüğünüz yerlerden biri.
Fakirlik kartı olan vatandaşlar 3 ayda bir gidip ihtiyaçlarını alabiliyorlar...Oyuncaktan giyeceğe ,kırtasiye malzemesinden kitaba bir çok eski ama kullanılabilir durumdaki malzeme veya yeni aldığınız şeyler ihtiyaç sahiplerini bazen siz daha oradeyken buluyor.
Ben Türkiye'deyken senede 1-2 kez organizasyon yapıp eski-yeni bir çok şey götürüyordum kalabalık gruplarla.
İnanın çok mutlu olacaksınız,huzur bulacaksınız.
Paylaşımın için çok teşekkürler sevgili Nur...

Adsız dedi ki...

Burcucugum canım teşekkür ederim bilgilendirmen ve duyarlılıgın için harika bir insansın teşekkür edrim paylaşımına giymedigimiz yada dar gelen cicilerimizi neden çöpe atalım ki bu kadar yoksul insanlar varken!.. Sevgilerimle..