2.3.11

ADALET Mİ BU ŞİMDİ??

Bugün itibari ile yasaklar kendini iyiden iyiye göstermeye başladı ve şuan binlerce bloga girilemiyor, önerilen dns ayarları ise yalnızca geçici çözümler sunuyor yada kendi kendimize tatmin sağlıyor.

Buna karşılık  "Blogger'ların" bir kısmı ne olduğu hala anlamadı"?", kimisi ise hiç mi hiç "umursamadı", kimisi  trajikomik bişekilde açılan destek sayfalarında bloğunun reklamını yapma peşine düştü, %20'si kendini wordpress'in soğuk kollarına attı, bir kısmı ne olur-ne olmaz diye sadece arşivini yedeklemekle yetindi, kimimiz görüntülenemeyen resimlerle reader'dan takibe çalıştı, bazılarmızda içindekileri face sayfalarına döktü ama yinede mutlu olamadı çünkü; bloglar bizlerin CAN DAMARIYDI....


...AMA tepkisiz onlarca çoğunluğa karşın bizler http://www.facebook.com/blogumadokunma da birleştik...
Blog okuyan, yazan herkesi oraya bekliyoruz lütfen destek olun, lütfen paylaşın!


Sonuç ne olur, nasıl gelişir bilemiyorum ama ortada koskocaman bir haksızlık söz konusu, 3-5 kendini bilmez yüzünden binlerce-milyonlarca blogger bunu haketmedi!!

12 yorum:

oytunla hayat dedi ki...

bloglarımızı hiç haketmediğimiz şekilde kaybettik. Kaçak tünellerden yada DNS ayarlarımızla oynayarak giriyoruz. İnsanın kendi evine girememesi kadar garip bir durum varmıdır. Ha evimizin anahtarını almışlar, ha blog girişlerimizi. Hiç farketmiyor yani
Wordpress arkadaşı şu an sadece yedekleme işlemi için kullanıyorum ve evet blogumu geri istiyorum

Nur dedi ki...

Yılmak yok Oytunla Hayat, milyonlarca insanı duymazdan gelemezler ayrıca, bize her yol mübah çünkü bizler suçsuzuz!
Öpüyorum seni sağlıkla kal olur mu?

CAHİDE dedi ki...

Canım benim, özlemişim seni. Zamansızlık yüzünden yorumlara çok zaman ayıramıyorum. İnşaallah iyisindir. Size destek veriyorum gülüm. Zaten artık çoğu kişi girebiliyor, nasıl bir yasaksa bu:P
Katılıyorum bloglara dokunulmasın!
Hayırlı cumalar canım...

Stil Direktoru dedi ki...

Açıldı dediler az evvel aşkım bakalım ya aynen inadına yaz ben öyle yapıyorum bacılar günün kutlu olsun .) mucxx

Nur dedi ki...

***Cahide ablacığım,
bende aynı şekilde hayat telaşı içinde yuvarlanıp gidiyoruz, annem yine sağlık problemleri yaşıyor yeni bir ameliyat geçirdi ama yinede daha iyi eskisinden daha sağlıklı daha mutlu :) Bende çok iyiyim sükür.
Blog işi canımız sıksada bunlar geçip gidicek gibi görünüyor baksana Eda ya açılmış diyor :D
Öptüüüm..

***Edim,
açılmış mı? Bu nasıl yasak yahu komediler :D
Bacım seninde günün kutlu olsun :D:D Öpüyorum..

Unknown dedi ki...

e bloglarınızı kullanabılıyormusunuz ben acamıyorum benımkkını ama sızınkılere bakıyorum banada bakanlar var ama bıde ben gorsem dunyanın sorunu bıtmış sıra bloglara gelmış hey allahım şu ülkede daha mıhım meseleler varken mıllatın ugrastıgına bakın yaaa

Nur dedi ki...

Esce,
eğer bu ülkede yanlış giden birşeyler varsa ve bunların arasında bloglar da varsa elbette düzenleme yapılması gerekir ama adil bir şekilde değil mi? Kurunun yanında yaşta yanar mantığı akılsızca.
Buarada dns ayarlarını değiştirirsen tüm bloglara da kendi bloguna da, kontrol paneline de erişebilirsin.
Google dan araştır lütfen çünkü.

Unknown dedi ki...

dns ayarlarını nereden bulabılırım netten mı bakmam lazım? pek anlamamda nedıyıp gırmem lazım?

Nur dedi ki...

Esce,
bloglara açılma kararı geldi diye biliyorum ben ama demekki hala tam olarak düzelmedi yada akşaklık var, herneyse eğer internet bağlantın kablosuz ise şu yönergeleri takip et;

http://hilaltimur.blogspot.com/2011/03/dns-ayari-icin-cok-basit.html

Eğer kablolu ise şu linkte paylaşılanları;

http://xzcelis.blogspot.com/2011/03/blogspotu-acabilmek-icin.html#comment-form

Kolaylıkla yaparsın ama yinede kolay gelsin.

Moonish (moonsun) dedi ki...

Cok sukur bitti artik cano :)) Hadi don sende :)

Noni dedi ki...

Açıldı yasak kalktı diyorlar ama çoğu kişi hala giremediğini söylüyor ben de anlamadım bu işten bişey :(

Eğer bu yorumumu okuyabiliyorsan sana kocaman sevgilerimi gönderiyorum Nur!

Nur dedi ki...

Moonish'immm;
iyiki döndün bitanem ama ben istesemde dönemiyorum biliyorsun yasaklardan dolayı blogumuz kilitli, zaman zaman girebiliyor zaman zaman uzun uğraşlar sonucu bile biryere varamıyorum :( Gerçi şu sıralar pek birşeyede vakit ayıramıyorum, 3 aylık bir kursum var, bununla beraber derslerim ve beni bekleyen sınavlarım, bu sene sonuna kadar yol almam gereken uzun bi yolum var ki azimliyim :))Sadece kafamı dağıtmak için vaktim olursa yada panelim müsaade ederse sizleri okuyorum bırakabilirsem mutlak yorum yazıyorum ama çok vaktimi alıyor biliyor musun çünkü yasaklar "r" harfine takılmış şaka gibi :D


Noni;
Kesinlikle açılmadı Noni biliyor musun, yasakların ilk zamanları hiç olmazsa "com" uzantılılara girebiliyorduk ama şimdi kesinlikle girilmiyor blogspotlarda aynı şekilde ama şu sıralar blogger tabanlı com'lar daha kötü durumda 10 gündür mesela 20-40 arası ziyaretçim var :) onlarda muhtemelen dns ayarlarını değiştirmeyi bilen blogcular, oyüzden yinede deneme amaçlı blogspot'a çevirdim ama ziyaretçi sayısında hiiiçbir değişlik yok
:( panele bile zor girdim yorumları ise mail'imden görünce sevindim ya inan bana, teşekkür ederim.
Kucak,kucak sevgiler benden olsun :)