20.8.08

Güllü Pike Takımı



Bilmiyorum siz bu genişlikte bir çarşaf kenarı örmeyi düşünür müsünüz? ama benim gözüm yemez şahsen, gerçekten çok göznuru dökülmüş. Bu örnegi arkadaşım Gamzenin annesi örmüş ellerinize gözlerinize saglık gerçekten çok emek harcamışsın teyzecim ama insan bunu kullanmaya kıyamaz ki :)

Bu örnek "uç-ara bir" denilen bir örnek ve pike, nevresim ve çarşaf kenarı olarak yapabilirsiniz ama tabi ne kadar sürede biter bilinmez?

Örmek isteyen buyursun büyük hali için üzerine tıklayınız... Sevgiler..

11 yorum:

Adsız dedi ki...

Sevgili göznuru günaydın

Şahsen benim ne gözüm ne elim nede sabrım yer bunları yapmaya:))))Yapanın eline gözüne sağlık
Çok güzeller insan bunları kullanmaya kıyamaz. Bunlara sahip olursak eğer ne kıza ne oğlana veririm vallahi kendim kullanmak isterim insan bir kere dünyaya geliyor bu zevki tatmalı

Sevgiler

Adsız dedi ki...

ehheehe :) katılıyorum sonuna kadar ablacım vermeye kıyılacak cinsten degil gerçekten...

Adsız dedi ki...

nur um valla benim için tam bir hayal hatta hayalötesi bu danteli örmek imkansız:)))ama çok güzelmiş..örecek olanlara kolay gelsin şimdiden.yanlış hatırlamıyorsam ablam dantel mutfak perdesi örmüştü.kocaman penceresine.ne cesaretti bilmiyorum:)bitirdi kullanıyor bile...

Adsız dedi ki...

canım gerçekten harika olmuş.dediğin gibi insan kullanmaya kıyamaz.dantel örmeyi bırakalı epeyce zaman oldu.fazla işgüzarlıktan ellerimde sinir sıkışması var.tığ kullanamıyorum uzun süre.neyse ..zaten kızımda yok çeyiz yapacak.oğluşlarımda diktiklerimle idare etsin artık dimi ya...sevgiler canım.

Adsız dedi ki...

SEVGİLİ ARKADAŞIM ;GECEN SENE SEVGİLİ NASİBİM ARKADAŞIMIZIN BAŞLATTIĞI “İFTAR BEREKETİ ETKİNLİĞİ 2” Nİ BU SENEDE DEVAM ETTİYORUZ
1-7 EYLÜL TARİHLERİNDE http://birdemliksohbet.blogspot.com 8-14 EYLÜL TARİHLERİNDE SEVGİLİ SELMA ABLAM (http://selmahlc.blogcu.com ) ADRESİNDE VE KALAN 15 GÜNLÜK DİLİMDE İSE SEVGİLİ NASİBİM ABLAM (http://porselendemlik.com ) ADRESİNDE YAPILACAKTIR KATILIMIZI BEKLİYORUM HAYIRLI BİR RAMAZAN GECİRMENİZ DİLEGİYLE …BİRDEMLİKSOHBET SEVİL
……………………………………………………………………………………………………………
SEVGİLİ ARKADAŞLARIM;14.08.2008--14.09.2008 Tarihleri arasında EN GUZEL PASTA 2 YARIŞMAMIZ VAR http://birdemliksohbet.blogspot.com
Yani BEN YAPACAĞIM SİZ SEVGİLİ ARKADAŞLARIMI VE KATILMAK İSTEYEN HERKESİ ETKİNLİĞİMİZE DAVET EDİYORUM!!!HEP BİRLİKTE ÇOK GÜZEL PASTA TARİFLERİ KAZANDIRMIŞ OLACAĞIZ. TARİFLERİNİZİ HAZIRLAYARAK.VE TARİFİNİZE "EN GUZEL PASTA YARIŞMASI 2" BAŞLIĞINI YAZARAK BANA MAİL ATMANIZI (birdemliksohbet@hotmail.com) VE 16 ,09,2008 TARİHİNDE SAYFANIZDA YAYINLAMANIZI RİCA EDİYORUM.BU YARIŞMADA BİRİNCİ OLAN ARKADAŞIMIZ 6-19 EKİM TARİHLERİNDE PORSELENDEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİNDE YANİ 27. Cİ EV SAHİBESİ OLARAK SEZONU AÇACAKTIR. SENİ VE BU YORUMU OKUYAN HERKESİ DAVET EDİYORUM
ZİYARET EDİPTE BİZZAT DAVET EDEMEDİĞİM DOSTLARIM LÜTFEN BU YAZIYI NERDE OKURSANIZ SİZDE KATILIN EMİNİM
BU ETKİNLİK SAYESİNDE BİR ÇOK ARKADAŞIMIZ OLUYOR MUTLAKA KATILIMIZI BEKLİYORUM.. ŞİMDİDEN KATILIMCI ARKADAŞLARIMA ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM SELAM VE SEVGİLERİMLE......SEVİL

Adsız dedi ki...

Harika bir örnek :)bayıldım bayıldım sen ör bence ablacım:)tereddüt etme gelin kıymet bilmez die ben mesela keşke kayınvalide anne bana dantel hediye etse bayılırım hatta ömrümün sonuna kadar da saklarım hatıra kalsın die de eskimemsi için kullanmayabilirim hatta o adar değerli olur benim için malesef bize de öle kayınvalide düşmez :D

Adsız dedi ki...

siteniz bir harika çok güzel danteller var bayıldım

Adsız dedi ki...

Teşekkür Ederim İsimsiz hanımcım,
Umarım örneklerimden faydalanabilmişsinizdir...
Ama bunu saymam tekrar beklerim :)
Sevgilerimle...

Adsız dedi ki...

Modele bayildim ama ayrintiya ihtiyacim var, modeli evde yapabilmem icin. Cok muhtesem görünüyor yapanin ellerine saglik.

Adsız dedi ki...

Model mükemmel eliside öyle yapanin ellerine saglik. Yalniz ayrintili olarak modelin tümünü tekrar yayinlarsaniz sevinirim. Modelin arka taraflari görünmüyor .daha yeni pike danteli modelleriniz varsa lütfen onlarida ekleyin.

Nur dedi ki...

Merhaba,
maalesef yeni modellerimiz yok şimdiler de ama bulursam elbetteki eklerim.
Örneği çıkarmak içinse resmin üzerine tıkladığınız da gelen boyut yeterli olur diye düşünüyorum ama yinede çıkaramazsanız eğer imkanım olursa örneği aldığım arkadaşla görüşme fırsatı bulursam inşallah, mutlak ayrıntılı resim ekleyeceğim.
Görüşmek üzere.
Kolaylıklar dilerim.