7.6.08

Kumaş Boyama Gül Desenli Peçete


İnanın hiçbir işi yaparken bu takımda sıkıldıgım kadar sıkılmamıştım. Niye derseniz efendim, kumaşı kıl tela denilen (insanı cidden kıl eden) bi kumaş türü. Yüzeyi biraz kırçıllı boyarken bu size engel oluyor.
Kurstaki hiç bi arkadaşım benim kadar kıl olmadı kumaşa ama nedense ben kumaşı, kumaşta beni bi türlü sevemedik birbirimizi :)
O yüzden daha fazla dayanamayıp bi kaç parça yapıp bırakmıştım fakat, her ne kadar beni kıl etsede bu blogda yayınlanmayı hakettigini düşündüm ve peçetelerimi alıp dogru bir pikocunun yolunu tuttum.İyiki götürmüşüm yani beni kıl eden bu takım, bu sanatkar ellerinde degmesiyle birden sempatimi kazandı :)

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Bu Kadar Birikim ve emek bir yerde kendini göstermeliydi.Bence en doğru şekilde filizlendi ve meyvelerini veriyor.Bu güzellikleri herkesle paylaşmanız büyük bir incelik...
Sayfanda sen gibi çok güzel
....
Sana bu yolda başarılar diliyorum

yskılıc ....

Adsız dedi ki...

Teşekkür ediyorum çok naziksiniz. Gönül güzelligiyle bakan herzaman herseyin güzel yönlerini görür.. Gönlünüze saglık sevgiler...