23.10.08

Kanavicelere Makina Nakisi


Bu seccadelik etaminleride cok moda oldugu dönemde almıştı annem işlenir diye, sonra bir kaçını işledik bu kalan 3 etaminide bir pikocuya götürüp nakış yaptırdık.
Eski komşumuz kulakları çınlasın Gül ablacıgım ayakların geldigi kısmın agarmaması ve çıkarılıp yıkanması için bir ayaklık ekledi.

Ayaklıgın üzerine aşagıda görüldü üzre kumaş boyama ile nakışların modelinde çiçekler ve seccadeligin kenarınada fistolar dikti...
İşte sonuçta ortaya böyle bi güzellik çıktı.Eger elinizde etaminleriniz varsa ve işlemekte zor geliyorsa buyrun kolay bi yöntem size...



Bu üsttekini yayınlamıştım daha evvel link vermekten ziyade tekrar yayınlamak daha iyi olur düşüncesiyle yeniden yayınladım...
Sevgiler...

8 yorum:

Adsız dedi ki...

canım benim..geldim..seccade benimde çok vardı..birkaçını dağıttım fazla diye..ama ağır modellerim duruyor aklıma getirdin fotosunu çekeyim bir arada sayfaya ekleyim.
ama güzel fikirmiş hem piko hemde nakış..azmin elinden ne kurtulurki.al sana hem zarif hemde çiçekli seccadeler..ayaklığınıda bizde ayrı parça dikeriz kirlenincede yıkanır ayrıca.
canım benim epey gezdim yorumlar birikmişti.bir kaç arkadaş kaldı..oğlan geldi yemeğini ayarlayıvereyim..öptüm çokcana..çorbam tescillidir öneririm okmi.:))))

Adsız dedi ki...

Nurcuğum çok güzel olmuş. Etaminin üzerine makina nakışı yapıldığını ilk defa duyuyorum. Bendede etamin var makina nakışıda biliyorum deneyeceğim.

Adsız dedi ki...

nurum harikasın ya harikasın!

hayran hayran izliyorum resmen senii..

Adsız dedi ki...

Söylenebilecek söz yok aslında o kadar güzel olmuşki ellerine sağlık.keşke bende böyle şeyler yapabilsem çok beğendim
bana yazdığın güzel yorumun içinde çok teşekkür ederim.
öpüyorum

Adsız dedi ki...

valla çok iyi fikir. canım uğrayamadım yoğundum çok.oğluşunun eli yanmıştı nasıl oldu?iyidir inşalla.sevgiler canım byy

Adsız dedi ki...

Sevgili nurum

Şükür kavuşturana Allah bir daha ayırmasın inşallah
Cumhuriyet Bayramını kutlar çok öperim canım

Adsız dedi ki...

Merhaba canım çok şükür bloglarımız açıldı birbirimizi ziyaret etmeye başladık.

Adsız dedi ki...

Çok güzel olmuş, sağlıklı günlerde kullanılsın, mutlulukla
Sevgiyle kal