28.5.08

Winnie the pooh Oyuncak Kutusu



Oğlumun oyuncakları için yaptığım oyuncak kutusu.
Yapımı biraz oyalayıcı özellikle strok tekniğini bilmeyenler içinde oldukça zor gelebilir ama bazı teknikleri videolardan öğrenmek oldukça kolay yalnızca biraz çalışma ve el alışkanlığıyla sizde yapabilrsiniz.

Yapım aşamaları:
İlk olarak zemini zımparalanıp içine ve dışına astar boyası attım, bilgisayardan çıkardıgımız 5 adet resim (4 yanına birde kapağına) dekupaj tutkalıyla yapıştırılıp, etrafındaki renklere uyumlu bir şekilde tamponlama teknigi uyguladım ve son olarak bütünlük sağlanması amacıyla one-strok teknigiyle sarmaşık yaprakları ekleyip, yarı mat ahşap verniğiyle de 2 kat vernikledim. 


3 yorum:

Adsız dedi ki...

kesinlikle çok hoş olmuş.el becerisi kabilet ve yetenek işi az çok işin ince sırlarını kaptınımız mı sizlerde nuran hanımınkiler kadar güzel ve başarılı çalışmalara imza atabilirsiniz..

Adsız dedi ki...

canım bu ahşap boyama kutu çok güzel hatta çok profesyonel görünüyor. Ben de bu işleri çok beğeniyorum ama birtürlü başlayamadım ahşap boyamaya.kızlarıma yapabilirim belki senin tarifinle deneyebilirim.(BU DA BENİM YENİ SELAMINA KARŞILIK VERME ŞEKLİM OLSUN)sevgiyle kal

Adsız dedi ki...

Merhaba arkadaşım. çok hoş bir oyuncak kutusu olmuş.Çok beyendim ellerine sağlık.